Крім розсилки рахунків-квитанцій на паперових носіях КП “Запоріжремсервіс” буде інформувати споживачів за допомогою електронної пошти про зміни в тарифах і важливих нововведеннях в чинному законодавстві в сфері житлово-комунальних послуг населення.
Для отримання рахунку-квитанції по електронній пошті необхідно заповнити заяву в будь-якому з секторів по роботі зі споживачами і додати підтвердні документи (копію паспорта та ІПН основного квартиронаймача (власника) житла).
Абонент може роздрукувати заяву з офіційного сайту КП “Запоріжремсервіс” http://zrs.zkh.zp.ua, заповнити та надіслати на адресу
КП “Запоріжремсервіс” одним із таких способів:
– принести особисто в сектор по роботі зі споживачами:
Вознесенівського району – Б.Центральний, 12В.
Дніпровського та Заводського районів – вул. Лізи Чайкіної, 74.
– надіслати листом з повідомленням поштою на адресу:
вул. Добролюбова,23а, м. Запоріжжя, 69006 (для сектора по роботі зі споживачами), або на електронну скриньку zrs.narahuvannya@gmail.com
Електронна розсилка має цілий ряд переваг перед традиційною доставкою кореспонденції через поштові скриньки:
– рахунки будуть доходити до абонента більш оперативно, що дозволить уникнути незручностей, пов’язаних з коротким тимчасовим інтервалом між отриманням квитанції поштою і крайнім терміном оплати за рахунками;
– зручність зберігання і аналізу рахунків-квитанцій;
– всі оперативні відомості, необхідні для своєчасного інформування абонентів компанії про зміни в тарифах і законодавстві, споживачі також будуть отримувати в найкоротші терміни і з перших рук;
– абонент отримає доступ до квитанції, навіть перебуваючи за межами регіону (наприклад, у відрядженні), а значить, зможе зробити своєчасну оплату;
– знижуються ризики втрати або знищення вандалами рахунків і повідомлень;
– виключається можливість неправомірного доступу до особистої інформації споживача, що є звичайною практикою при доставці кореспонденції через поштові скриньки.
Споживачі можуть вибрати найбільш зручний для них варіант.
Сподіваємося, що на сучасну і зручну форму комунікації з часом перейде більшість абонентів!
А можно ли получать и распечатывать квитанции через электронный кабинет, в котором я зарегистрировалась?
Добрый день ! Сейчас эта услуга еще не доступна, она в разработке.